İletişim Başkanı Burhanettin Duran, “2025-2026 eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlayarak karne heyecanı yaşayan tüm öğrencilerimizi yürekten tebrik ediyorum” ifadelerini kullandı. Duran, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla sosyal medya hesabından bir mesaj paylaştı.
Duran, mesajında, “Evlatlarımızın yetişmesinde büyük emek ve fedakarlık gösteren kıymetli öğretmenlerimize ve her zaman onların yanında olan değerli velilerimize teşekkür ediyorum. Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızın sağlıklı, huzurlu, verimli ve neşe dolu bir tatil geçirmelerini, yeni eğitim öğretim yılına dinlenmiş ve daha güçlü bir şekilde başlamalarını temenni ediyorum” dedi.