Milli futbolcu Salih Özcan, “Bu takım daha fazlasını hak etti. Kadromuzda kalite var. Bundan dersler çıkaracağız” dedi. A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu 3’üncü maçında ABD’yi 3-2 mağlup etti. Turnuvaya galibiyetle veda eden A Milli Futbol Takımı’nda Salih Özcan, karşılaşma sonrası basın mensuplarına açıklamalarda bulundu.
Duygularının karışık olduğunu belirten Özcan, “Nasıl başlayayım? Mutlu mu olayım, üzgün mü olayım? Gerçekten bu takım daha fazlasını hak ediyor. Takımda kalite var ve biz de kendimize güveniyorduk. Son maçta neler yapabileceğimizi göstermek istedik ve bunu da galibiyetle başardık” ifadelerini kullandı.
Turnuvadaki ilk iki maçtan önemli dersler çıkardıklarını dile getiren milli futbolcu, “Her maçtan bir ders alabilirsiniz. Son maçı da önümüzdeki maçlar için örnek alabiliriz. Turnuvaya iyi başlayamazsanız sonrası zor oluyor. Artık her takım futbol oynamayı biliyor ve mücadele ediyor. Bunu ilk iki maçta biz de fark ettik. Hedefimiz turnuvayı iyi bir bitirişle tamamlamaktı” şeklinde konuştu.
Uzun yolculuğun performanslarını etkilemediğini vurgulayan Salih Özcan, “Maçlarda kendimi bu duruma bağlamıyorum. Her takım aynı yolu yaptı. Bizim odaklanmamız gereken tek şey maçlardı. Bunu sebep olarak görmüyorum” dedi.
ABD karşısında özgüvenle sahaya çıktıklarını belirten Özcan, “Amerika da iyi bir takımdı. Kendimize güvenerek maça çıktık. Hedefimiz kazanmaktı ve iyi bir maç çıkardık” şeklinde konuştu.
Rakip takımın kadro yapısıyla ilgilenmediklerini vurgulayan milli oyuncu, “Amerika’nın geniş bir kadrosu var. Bizim için önemli olan, günün sonunda maçı kazanmış olmamızdı” dedi.


