Milli futbolcu Orkun Kökçü, A Milli Futbol Takımı’nın 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu’ndaki ABD’ye karşı 3-2 kazandığı maç sonrası basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Kökçü, “Öncelikle çok üzgünüz. Ülkemizden, vatandaşlarımızdan özür diliyoruz çünkü bunu hak etmediler. Daha güzel başarılar elde etmek, turnuvada daha iyi yerlere gelmek istiyorduk. Ama ne yazık ki bunu başaramadık. Şu an diyecek çok bir şey yok” dedi.
Kökçü, herkesin kendi öz eleştirisini yapması gerektiğini vurgulayarak, “İnşallah gelecekteki turnuvalarda ülkemizi daha güzel bir şekilde gururlandırabiliriz. Bu şu an bizim en önemli düşüncemiz” ifadelerini kullandı.
Takımın moralinin düşük olduğunu belirten 25 yaşındaki orta saha oyuncusu, “Tabii ki moralimiz hala düşük çünkü sonuçta hiç kimse bunu hayal etmiyordu. Herkesin hedefi turnuvada daha da ilerlemekti” şeklinde konuştu.