A Milli Futbol Takımı oyuncusu Kenan Yıldız, “Ülkemiz bizi destekledi. Bize destek veren tüm taraftarlardan, Türk halkından özür diliyorum. Gerçekten hayal kırıklığıydı. Bundan sonraki turnuvalarda herkesi gururlandırmak için elimizden geleni yapacağız. Bu kez başaramadık. Son maçta iyi bir sonuca imza atarak buradan gururlu ayrılmak istiyoruz” dedi.
Yıldız, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu 3’üncü ve son maçında yarın TSİ 05.00’te Los Angeles Stadyumu’nda ABD ile karşılaşacaklarını hatırlatarak, “Turnuvayı galibiyetle kapatmak istediklerini” ifade etti. “Futbol böyle bir şeydir. İyi de oynasanız, kötü de oynasanız sonuç değişmeyebilir. İyi takımlarla karşılaştık ama kaybetmiş olmamız üzücü. Umarım gururlu bitireceğimiz bir üçüncü maç oynarız.” diye ekledi.
21 yaşındaki futbolcu, sakatlığından dolayı zorlandığını belirterek, “Elimden gelenin en iyisini yaptım. Son maçta hem takımım hem de ülkem için elimden gelenin en iyisini yapacağım.” ifadelerini kullandı.


