Antalya’da eski eşi Hanım Biçer’i (30) eşarbıyla boğan tutuklu sanık Hızır Çelik’in (33) yargılandığı davada, maktulün ağabeyi Recep Biçer, “Biri, birine mesaj attı diye adam mı öldürülür?” şeklinde konuştu. Biçer, sanığın kendisine boşanmadan önce gösterdiği mesajda “Nasılsın canım” yazdığını, ancak muhatabın isminin yer almadığını, yalnızca bir numara bulunduğunu belirtti.
Olay, 11 Eylül 2025’te saat 01.00 sıralarında Muratpaşa ilçesi Güzeloba Mahallesi Örnekköy Caddesi’ndeki 3 katlı apartmanın giriş katında gerçekleşti. İki çocuk annesi Hanım Biçer, bir hafta önce yeni evine taşındıktan sonra eski eşi Hızır Çelik ile eve geldi. İkili arasındaki tartışma kavgaya dönüştü. Çelik, Biçer’i eşarpla boğduktan sonra yastıkla yüzünü kapattı. Çelik, evden 3 saat sonra çıkarak, yaklaşık 16 saat sonra Hanım Biçer’in kardeşini arayıp, “Eşimi öldürdüm, gidip teslim olacağım” diyerek telefonu kapattı. Biçer’in yakınları durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi.
Cinayet Büro Amirliği ekipleri eve girdiklerinde Hanım Biçer’in hayatını kaybettiğini tespit etti. Biçer’in cenazesi otopsi için Antalya Adli Tıp Kurumu morguna götürüldü. Hızır Çelik, Döşemealtı Polis Merkezi Amirliği’ne giderek teslim oldu. İlk ifadesinde, eşinin kendisine “Tekrar görüştüğümüzü ailene söylerim” diyerek para istediğini, bu nedenle tartışmanın çıktığını ve öldürdüğünü söyledi. Çelik, işlemlerinin ardından tutuklandı.
Hanım Biçer’in son anları güvenlik kameralarına yansıdı. Görüntülerde Biçer ile Çelik’in siteye girişleri yer aldı.


