1. Haberler
  2. Siyaset
  3. Ulaştırma Bakanı Uraloğlu: 11 Türk gemisi Hürmüz Boğazı’ndan geçti

Ulaştırma Bakanı Uraloğlu: 11 Türk gemisi Hürmüz Boğazı’ndan geçti

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, 11 Türk gemisinin Hürmüz Boğazı'nı güvenli bir şekilde geçtiğini açıkladı.

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, “Savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 gemimiz Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı” dedi.

Bakan Uraloğlu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gelişmeleri anbean takip ediyor, bölgedeki gemiler ve vatandaşlarımızla sürekli temas halinde bulunuyoruz. Son olarak 21 Haziran sabahı 2 gemimizin terkiyle birlikte savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 gemimiz Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı. Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’nde bulunan toplam 7 gemide 177 vatandaşımız görev yaparken, söz konusu gemilerden biri Türk bayrağı taşıyor. Her koşulda vatandaşlarımızın ve gemilerimizin güvenliği için gerekli tüm tedbirleri almaya devam ediyoruz” ifadelerini kullandı.

Ulaştırma Bakanı Uraloğlu: 11 Türk gemisi Hürmüz Boğazı’ndan geçti
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Beyaz Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.