Türkiye Futbol Federasyonu Kulüp Lisans Kurulu, 2026-2027 sezonu Süper Lig Takım Harcama Limitlerini belirledi. 2025-2026 sezonunu şampiyon olarak tamamlayan Galatasaray’ın yeni sezondaki harcama limiti 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 TL olarak açıklandı. Fenerbahçe’nin harcama limiti 6 milyar 330 milyon 32 bin 702 TL, Beşiktaş’ın ise 4 milyar 123 milyon 397 bin 974 TL oldu.
30 Aralık 2022 tarihinde yürürlüğe giren Kulüp Lisans ve Finansal Sürdürülebilirlik Talimatı’nın 121’inci maddesi kapsamında belirlenen Süper Lig Takım Harcama Limitleri şu şekilde sıralandı:
Galatasaray: 9.006.596.835 TL
Fenerbahçe: 6.330.032.702 TL
Trabzonspor: 2.530.783.285 TL
Beşiktaş: 4.123.397.974 TL
RAMS Başakşehir Futbol Kulübü: 1.099.918.616 TL
Göztepe: 678.239.611 TL
Samsunspor: 1.124.529.320 TL
Çaykur Rizespor: 1.817.301.750 TL
Tümosan Konyaspor: 1.101.846.407 TL
Kocaelispor: 953.682.308 TL
Corendon Alanyaspor: 571.608.883 TL
Gaziantep Futbol Kulübü A.Ş.: 817.925.936 TL
Kasımpaşa A.Ş.: 647.958.968 TL
Natura Dünyası Gençlerbirliği: 805.716.149 TL
ikas Eyüpspor: 801.174.603 TL
Erzurumspor: 893.261.956 TL
Amedspor: 893.261.956 TL
Çorum FK: 893.261.956 TL


