Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, Katar Başbakanı ve Dışişleri Bakanı Şeyh Muhammed bin Abdurrahman Al Sani ile telefon görüşmesi yaptı. Görüşme, 22 Haziran 2026 tarihinde gerçekleşti. Diplomatik kaynaklardan alınan bilgilere göre, görüşmede ABD ve İran arasında dün İsviçre’de yapılan barış müzakereleri değerlendirildi.
Fidan, Katarlı Al Sani ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi
Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, Katar Başbakanı Al Sani ile telefonla görüştü. Görüşmede, ABD ve İran arasındaki barış müzakereleri ele alındı.
0
Paylaş