İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi (İSKİ), Kağıthane-Çeliktepe isale hattındaki çalışmalar nedeniyle yarın Kağıthane ve Sarıyer ilçelerinde bazı mahallelere su verilmeyeceğini duyurdu.
İSKİ’nin açıklamasına göre, Kağıthane-Çeliktepe isale hattında bağlantı çalışmaları yapılacak. Bu nedenle, yarın saat 14.00 ile çarşamba günü saat 04.00 arasında Kağıthane ve Sarıyer’in belirli mahallelerinde su kesintisi uygulanacak.
Su kesintisi yapılacak mahalleler şöyle sıralandı:
“Kağıthane’de Merkez, Hamidiye, Yahya Kemal ve Seyrantepe Mahalleleri. Sarıyer’de Ayazağa ve Huzur Mahalleleri.”