Eyüpsultan’da bir pastanenin bodrum katındaki imalathanede meydana gelen doğal gaz kaçağından 6 çalışan etkilendi. Olay sonucunda 4 katlı bina tedbir amaçlı tahliye edildi.
Olay, akşam saatlerinde Rami Yenimahalle Mahallesi Mazharbey Caddesi’nde bulunan pastanenin imalathanesinde gerçekleşti. İddiaya göre, imalathanede çalışan bir kadın işçi yarı baygın halde dışarı çıkarak doğal gaz kaçağı olduğunu bildirdi. Bunun üzerine bodrum kata inen çevredekiler, gazdan etkilendikleri değerlendirilen 5 kişiyi dışarı çıkardı. İhbar üzerine olay yerine sağlık, polis ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Polis ekipleri çevrede güvenlik önlemi alırken, gazdan etkilenen 6 kişi sağlık ekiplerinin olay yerindeki ilk müdahalesinin ardından ambulanslarla hastaneye kaldırıldı. Olay yerine gelen İGDAŞ ekipleri inceleme başlatırken, 4 katlı bina tedbir amaçlı tahliye edildi.
Gazdan etkilenenlere yardım eden Uğur Ok, “Bizde burada esnafız. Burada ki arkadaşları gördük. Yerde yatıyorlardı, müdahale ettik. Ambulansı aradık. Doğal gaz zehirlenmesi ya da klima gazı zehirlenmesi olabilir. Bizde tam olarak bilmiyoruz. Çalışanların birkaç tanesi kendisini dışarı atmıştı, baygınlardı. O arkadaşlar içeride başkalarının da olduğunu söyleyince mahalleli olarak aşağıya indik. Diğer arkadaşları da çıkarttık. Şuanda kendilerine geldiler, konuşuyorlardı. Yine de tedbir amaçlı ambulansla hastaneye kaldırıldılar” dedi.


