Aydın’ın Buharkent ilçesinde, 3 yaşındaki A.D., evde yanlışlıkla tiner dolu şişeyi başına dikip içti. Bir süre sonra fenalaşan A.D.’nin durumu yakınları tarafından fark edildi ve hastaneye götürüldü. A.D., Buharkent Devlet Hastanesi’ndeki ilk müdahalenin ardından Nazilli Devlet Hastanesi’ne sevk edildi. Durumu ağır olan A.D., yoğun bakım ünitesinde tedavi altında. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
3 yaşındaki çocuk tiner içerek hastanelik oldu
Aydın'ın Buharkent ilçesinde 3 yaşındaki A.D., yanlışlıkla tiner içerek hastaneye kaldırıldı. Çocuğun durumu ağır, tedavisi yoğun bakımda devam ediyor.
0
Paylaş