1. Haberler
  2. Dünya
  3. İran heyeti 18 saatlik görüşmelerin ardından İsviçre’den ayrıldı

İran heyeti 18 saatlik görüşmelerin ardından İsviçre’den ayrıldı

İran heyeti, 18 saat süren müzakerelerin ardından İsviçre'den ayrıldı. Teknik ekip, mutabakat zaptı üzerindeki görüşmelere devam edecek.

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

İran heyeti, 18 saat süren görüşmelerin ardından İsviçre’den ayrıldı. İran basını, üst düzey müzakerecilerin İsviçre’den döndüğünü bildirdi. Dışişleri Bakan Yardımcısı Kazım Garibabadi başkanlığındaki teknik ekip ise İsviçre’de kalarak mutabakat zaptı üzerindeki teknik görüşmelere devam edecek.

İran heyetine, Meclis ve Müzakere Heyeti Başkanı Muhammed Bakır Kalibaf, Dışişleri Bakanı Abbas Arakçi, Merkez Bankası Başkanı Abdunnasır Himmeti, Petrol Bakan Yardımcısı Hamid Boord ve İran Ulusal Güvenlik Yüksek Konseyi Sekreter Yardımcısı Ali Bakır başkanlık etti.

İran heyeti 18 saatlik görüşmelerin ardından İsviçre’den ayrıldı
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Beyaz Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.