Türk Telekom, 20 Haziran Dünya Wi-Fi Günü’ne özel olarak Türkiye genelinde 81 ilde 7 binden fazla noktada gün boyunca ücretsiz internet hizmeti sunduğunu açıkladı. Şirket, 2025 yılında 54 milyon kullanıcının TT Wi-Fi noktalarında toplam 35 milyon GB veri kullandığını belirtti.
İSTANBUL, (DHA) – Türk Telekom, iletişimin herkes için erişilebilir olması prensibiyle çalışmalarını sürdürüyor. Atatürk Kültür Merkezi (AKM) gibi müzeler, kütüphaneler, stadyumlar ve toplu taşıma gibi çeşitli alanlarda Wi-Fi hizmeti sunan şirket, her yerde ve herkes için erişim imkanı sağlamayı hedefliyor.
Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “Müşterilerimizi çağın en modern ve yenilikçi teknolojileriyle buluşturuyor, geliştirdiğimiz dijital servislerle Türkiye’nin dijital dönüşümüne öncülük ediyoruz. Bu yaklaşımımızın bir sonucu olarak, ülkemizi uçtan uca fiber ağlarla donatıyor ve 81 ilin tamamında yüksek hızda internet sunarak Türkiye’yi dünyaya bağlıyoruz. Dünya Wi-Fi Günü’ne özel olarak, Türkiye geneline yayılan binlerce noktadaki Wi-Fi ağımızı ücretsiz hale getirerek kullanıcılarımıza sunmaktan büyük bir mutluluk duyuyoruz. İnsan odaklı stratejimiz doğrultusunda, dijital dünyanın sunduğu tüm zenginlikleri ve en yeni teknolojileri müşterilerimizle bir araya getirmeye devam edeceğiz” dedi.
Şirketin açıklamasında, “Herkes için erişilebilir iletişim ilkesiyle çalışan Türk Telekom’un Wi-Fi noktaları büyük ilgi…” şeklinde bilgiler verildi.


